20150106

ORDERED/ NOWLES LOOK-ALIKES


source: instagram @julie_eden

Still really cold here in Switzerland. So I almost constantly think about the Nowles snowshoes by Isabel Marant. Sadly they break my budget. But - lucky me - I stumbled over those look-alikes by Pier One. Pretty similar, right? And they are on SALE, girls! So another pair of shoes is on its way to me.

Und es herrschen immer noch eisige Temperaturen in der Schweiz. Deswegen kann ich gar nicht anders, als andauernd an die Nowles Schneeschuhe von Isabel Marant zu denken. Leider sprengen sie mein Budget. 
Aber - Ich Glückspilz - bin über diese Look-likes von Pier One gestolpert. Ziemlich ähnlich oder? Und sie sind im Ausverkauf, Mädels! Also ein weiters Paar Schuhe das auf dem Weg zu mir ist. 

XX



No comments:

Post a Comment