20150102

NEW IN/ TORTOISE HEELS


Hey there peeps.
It is january 2nd and there are already a few packages on their way to their new home.
One of them contains these gorgeous heels from Asos (get them here).
I fancy them for quite some time. After I almost gave up getting them because my size was out of stock, they are now on their way to my feet. YAY! From: Me - To: Me.


Hallo, ihr Lieben.
Wir schreiben erst den 2. Januar und es sind bereits mehrere Pakete auf dem Weg in ihr neues zu Hause.
Eines von ihnen enthält diese wunderschönen Heels von Asos (schnappt euch euer Paar hier).
Schon seit längerem liebäugle ich mit ihnen. Nach zwischenzeitlichem Aufgeben, da sie in meiner Grösse vergriffen waren, sind sie nun auf dem Weg an meine Füsse.
Freude herrscht! Von: Mir - Für: Mich.

XX






No comments:

Post a Comment